суббота, 1 декабря 2012 г.

«Як тебе не любити Києві мій». «My Love Kiev».

«Як тебе не любити Києві мій». «My Love Kiev».Увертюра-жарт. Мені завжди було цікаво, як музиканти різних музичних напрямків можуть зіграти разом. І ось, що з цього вийшло. :-) Це вступ до фільму, який я знімав більш ніж півтора року. Півтора року мого життя, півтора року життя мого міста — серця країни. Яке воно серце України? Дивіться. Overture joke. I always wondered how musicians from different musical directions can play together. And what came of it. :-) This introduction to the film that I shot more than half a year. Half years of my life and a half years of my life - the heart of the country. What is it the heart of Ukraine? Watch.
Длительность: 1:30



Скриншоты к видео
«Як тебе не любити Києві мій». «My Love Kiev».
Видео «Як тебе не любити Києві мій». «My Love Kiev». Video «Як тебе не любити Києві мій». «My Love Kiev». «Як тебе не любити Києві мій». «My Love Kiev».

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.